|
www.usochronasrodowiska.fora.pl studia uniwersytet slaski us
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 23:03, 07 Mar 2012 Temat postu: parafialne! |
|
|
Poniżej będę zamieszczał obwieszczenia parafialne. Jeśli coś nie gra, lub macie jakieś pytania, szukajcie ze mną kontaktu tutaj, na mailu roku, lub:
gg: 4163600
tel: 609096149 (prosiłbym o podpisywanie ewentualnych smsów)
email: malklavian[at]gmail.com
_____________________________________________
CZWARTEK
Proszę, aby w dniu jutrzejszym (1.03) z każdej grupy pojawił się choć jeden człek przed wykładem (~12:15) - w sprawie nadchodzącego wielkimi krokami monitoringu środowiska, i seminariów z nim związanych. Dostaniecie ode mnie materiały, i względnie informacje jak to będzie wyglądać do przekazania dalej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaś dnia Śro 23:04, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 23:16, 07 Mar 2012 PRZENIESIONY Śro 23:16, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dwunastego kwietnia rozpoczynają się zajęcia z Monitoringu Środowiska.
Naszym wykładowcą będzie prof. Sułkowski z katedry chemii organicznej. Poprosił mnie, abym przekazał Wam informacje dotyczące ćwiczeń, czytajcie więc dalej.
Zajęcia odbywać się będą w trzech blokach po dwie grupy w każdym (1+2, 3+4, 5+6), w trybie seminaryjnym. Na pierwszych zajęciach każdy z bloków zaprezentuje trzy prezentacje, na temat monitoringu wybranych zbiorników, rzek, bądź powietrza w danym regionie.
Zakładając, iż osób w każdym z tych bloków będzie około 20, zespoły odpowiedzialne za każdy z tych tematów powinny liczyć około 6-7 osób. Co więcej, każdy z takich zespołów będzie musiał posiadać swojego przedstawiciela, lecz co takiego ta osoba będzie robić - tego nie wiem. Prawdopodobnie chodzi o to, aby rzesza nie była bezosobowa, i każdy z zespołów miał jakiegoś reprezentanta u profesora.
Każda z prezentacji ma zająć około dwudziestu minut, i otwierać się w Power Poincie. Wszyscy członkowie zespołu muszą mieć wkład w prezentowany materiał, jak i powinni być zaznajomieni z jego treścią, w celu odpowiedzenia na pytania zadawane przez wykładowcę.
W tym roku nowością jest to, że materiały są nam dostarczone. Wszystkie kopie to artykuły naukowe w języku angielskim. Naszym zadaniem jest zrozumienie tekstu oraz jego opracowanie w następującej formie:
1. Prezentacja musi składać się z wprowadzenia, zawierającego uzasadnienie badań (najczęściej jest to ostatnie zdanie wstępu danej pracy)
2. Prześwietlenie metodyki działania - rodzaje aparatów, zasady ich pracy oraz warunki przeprowadzenia pomiarów (np. czasy uśredniania przy badaniu, budowa), dodatkowo należy zaznaczyć rodzaj zasad/reguł jakimi posługiwali się autorzy
3. Omówienie wyników + dyskusja na ich temat ; konkluzja wobec wprowadzenia (uzasadnienie tezy) ; uzasadnienie celowości działań
Jest to plan poglądowy, każda z prac które otrzymacie także jest oparta na takim schemacie.
Na kolejnych zajęciach będziemy dyskutowali z profesorem na temat przedstawionych przez nas problemów oraz metodologii, oraz przedstawiali ewentualne poprawione prezentacje (jeśli się takowe zdarzą). Na pocieszenie mogę dodać, że z tego przedmiotu nie ma egzaminu, jedynie kilka pytań może się pojawić na egzaminie z innego przedmiotu, ale co i jak też jeszcze do końca nie jestem pewien
Materiały można zdobyć u:
- GRUPA 1 i 2 - Jaś Gregoriew, gr. 2
- GRUPA 3 i 4 - Monika Kurdyk, gr. 3
- GRUPA 5 i 6 - aktualnie u nikogo - umieszczę tu nazwisko jak znajdzie się ktoś na tyle odważny, żeby je wziąć.
Wszelkie pytania kierujcie do mnie, na tym forum, bądź przez kontakty na górze strony.
P.S. Fluktuacje () pomiędzy grupami są dozwolone, najlepiej 1:1, ale nie ma większych problemów jeśli będzie jedna czy dwie osoby w którąś stronę - byleby to miało ręce i nogi, oraz było po równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 19:56, 11 Mar 2012 PRZENIESIONY Nie 19:57, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Informacje na temat wyjazdu terenowego do Krościenka w Pieninach:
Wyjazd 2.06 (sobota) autokarem z Katowic (godzinę, miejsce oraz plan zajęć podam później, będzie to też zapewne wisiało na tablicy ogłoszeń Katedry Ekologii (ul.Bankowa 9 - parter).
Zajęcia rozpoczynają się 3.06 (niedziela), a kończą 7.06 (czwartek) - autobus przyjedzie do Katowic w godzinach popołudniowych.
Jest część zajęć dotycząca Katedr Ekologii i Geobotaniki. Są to wyjazdy obowiązkowe, a wpis z nich wraz z oceną trafia do indeksu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 12:25, 16 Kwi 2012 PRZENIESIONY Pon 12:26, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zajęcia z Mikroskopii Skaningowej (Sosnowiec)
18.04 - 8:00 Grupa 1
18.04 - 10:45 Grupa 2
18.04 - 13:45 Grupa 3
25.04 - 8:00 Grupa 4
25.04 - 10:45 Grupa 5
25.04 - 13:45 Grupa 6
Uwaga! Poniżej znajdują się linki do materiałów, które będą nam potrzebne podczas tych zajęć - ściągnijcie, przeczytajcie, and be prepared! W nich znajdziecie też wszystkie potrzebne informacje do napisania sprawozdania. Enjoy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaś dnia Pon 12:26, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|